Nieuws
Brandsma koffie nieuwe partner Tour Culinair
Vanaf 1 januari 2024 heeft Tour Culinair een nieuwe partner: Brandsma Koffie. Brandsma Koffie, oorspronkelijk gestart als kruidenier in het hart van Bolsward in 1893, is in de loop der jaren uitgegroeid tot een landelijk werkende en vooraanstaande specialist op het gebied van koffie en thee. Deze nieuwe samenwerking brengt een verfrissende impuls aan het culinaire spektakel van Tour Culinair.
Brandsma Koffie, al vier generaties lang toegewijd leverancier van hoogwaardige koffie, thee, apparatuur en service, is een begrip geworden voor horeca en bedrijven. Met de merken: bonen van brandsma, Ús Kofje, Pelican Rouge en het specialty coffee label IJzersterk biedt Brandsma Koffie alles wat nodig is om een perfecte kop koffie te serveren. Daarnaast verzorgt zusterbedrijf TopBrewer Nederland de unieke touchfree koffiebeleving voor iedere werkomgeving. Rituals, Schiphol en Booking.com behoren hierbij tot de gewaardeerde relaties.
Naast zijn rol als eigenaar van Brandsma Koffie is Menno Brandsma ook enthousiast en ervaren fietser. Hij kijkt er reikhalzend naar uit om zich aan het peloton van Tour Culinair toe te voegen. Menno ziet deze samenwerking niet alleen als een kans om het merk Brandsma Koffie verder te profileren, maar ook als een gelegenheid om samen met gelijkgestemde ondernemers te genieten van het fietsen en al het moois dat Tour Culinair te bieden heeft.
Het bestuur van Tour Culinair verwelkomt Brandsma Koffie met open armen en kijkt uit naar een succesvolle en inspirerende samenwerking.
Reacties
Log in om de reacties te lezen en te plaatsen